• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Ventilera

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 217
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 625
Mottagna reaktioner
1 779
Poäng
1 217
Denna tråd är till för att ventilera sina åsikter inom ämnet lån. På senare tid har det kommit många inlägg och trådar som saknar diskussionsunderlag, inläggen är mer av karaktären "såhär tycker / känner jag idag". Vi kommer även ibland flytta generella inlägg om lån från trådar som handlar om specifika kreditgivare, där det mer handlar om att ventilera om lån i stort än om den specifika kreditgivaren.

Vi kommer från och med nu flytta dessa inlägg till denna tråd. Här kan man ventilera sin åsikt helt enkelt.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Ni vet att många som driver de här företagen är jurister. Att den yrkeskategorin kan sjunka så lågt...
 

krakelspektakel

V.I.P
Poäng: 247
Blev medlem
16 December 2011
Meddelanden
524
Mottagna reaktioner
79
Poäng
247
Är det några som kan sjunka lågt så är det väl advokater?
Frågan är vilka som är lägst? De eller Glocalnet?
biggrin.gif
 

forummarna

Kunnig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
28 Maj 2012
Meddelanden
248
Mottagna reaktioner
20
Poäng
102
Det är människor som saknar skam som står bakom den här äckliga branschen. Dessa aktörer livnär sig på desperata människor som hamnat där dom hamnat pga ett eller flera beroenden. En desperation som dessa jävlar utnyttjar till max.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Det är människor som saknar skam som står bakom den här äckliga branschen. Dessa aktörer livnär sig på desperata människor som hamnat där dom hamnat pga ett eller flera beroenden. En desperation som dessa jävlar utnyttjar till max.

Jag har inget beroende om inte ensamstående med 2 barn och sjukpension räknas som det. Har haft smslån sedan 2008 och sitter fortfarande i skiten får inget samlingslån.
 

forummarna

Kunnig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
28 Maj 2012
Meddelanden
248
Mottagna reaktioner
20
Poäng
102
Jag har inget beroende om inte ensamstående med 2 barn och sjukpension räknas som det. Har haft smslån sedan 2008 och sitter fortfarande i skiten får inget samlingslån.

Vägen hit har varit olika för oss alla. Men problemet vi fått och stött på är densamma. Hoppas du lyckas lösa det på något sätt.

Jag har så mycket hat i mig gentemot dessa kräk att jag skulle vilja göra något galet. Men jag är bättre än så. Dom lockade mig. Jag gick på betet. Nu är det bara att försöka lösa det här så smidigt som möjligt och aldrig mer livnära dessa parasiter igen.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Håller med. En del är avskummens avskum. Deras mödrar kan inte vara stolta över de.
Mitt eget fel. Absolut. Men på dessa villkor. Aldrig mer. Kommer lida av detta minst fem år. Känns som fängelsestraff. Kanske helt rätt. Så naiv man varit...
 

Grodan1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 397
Blev medlem
28 Oktober 2014
Meddelanden
1 268
Mottagna reaktioner
196
Poäng
397
Ja de va synd man gick på betet.. Men nu är man några erfarenheter rikare..
De e ju inte advokater i jurister som är med och samlar in pengar till julgåvan, matkassar med mera det är huven sak som e säkert
 

Grodan1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 397
Blev medlem
28 Oktober 2014
Meddelanden
1 268
Mottagna reaktioner
196
Poäng
397
Inte huven sak.., det ska stå att det är ju en sak som e säkert!
 

forummarna

Kunnig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
28 Maj 2012
Meddelanden
248
Mottagna reaktioner
20
Poäng
102
test

Hur seriösa är Meddelandelån när de plötsligt nekar låneansökningar? Har betalat tillbaka samtliga lån jag haft hos dem i god tid. Nu när jag skulle ansöka om ett nytt blir jag nekad med motiveringen "att jag ej är kreditvärdig". Till saken hör att jag har bättre kreditbetyg än på länge.

När jag påtalat detta för Meddelandelån så vägrar de svara. Vill Meddelandelån ha kunder som inte klarar av att betala?


Se det positivt! Du slipper ett skitlån! Jag ger dig rådet att inte ta några snabblån.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp